Koho volit? Znám alternativu

Jako dlouhověká volička ODS (proč to nepřiznat) se dnes opět zamýšlím nad tím, koho vlastně volit? A protože už jsem unavená z korupce, tunelování, podvodů, intrik a "rukarukumyje" akcí na všech frontách naší politické sféry, ptám se - koho vlastně volit?

Chci volit nové, nekonfliktní, tvůrčí, rozumné, svobodné a spravedlivé myšlení, které by se snažilo z téhle země udělat něco skutečně svobodného, fungujícího, prosperujícího a nezmanipulovaného.

A pak jsem tu alternativu ODS nalezla. Je to strana Svobodní. Její program mi nejlépe vyhovuje, nesnaží se potlačit, regulovat a nařizovat, ale naopak uvolnit sevření želízek, dát šanci a nechat občana takříkajíc "na pokoji". Její předseda Petr Mach je člověk, který mluví velice rozumně. Není konfliktní, sprostý a hádavý, ale naopak věcný, klidný a přesvědčivý.



Mnoho lidí namítne, že - "proč mám volit malou stranu, když se stejně nedostane do sněmovny a nemá to cenu". Není to pravda. 


Každý volí sám za sebe. Každý má jen jeden hlas. 
A pokud se každý rozhodne svobodně, bez ohledu na manipulaci médii a společností, jeho hlas platí. Už třeba jen tím, že ho nedá komunistům nebo Paroubkovi. 


Volit zdánlivě malou stranu je akt stejně svobodný a platný, jako volit stranu velkou.


Já už mám vybráno. Budu volit svobodně.

5 komentářů:

tlamiczka řekl(a)...

Mno, ja porad vaham s tou TOP 09...i kdyz Svobodni jsou sympaticka strana taky.

Ale mas pravdu, kazdy hlas je dulezity, nechavame se hrozne manipulovat temi "nezavislymi pruzkumy" ktere nam vnucuji koho ma a nema cenu volit.

Unknown řekl(a)...

Ta strana vypadá hodně zajímavě. Médii se nenechám manipulovat, ale prostě mi přijde, že volbou této strany hodím svůj hlas do koše. Tentokrát na ODS kašlu a dám hlas TOP09, i když je to její siamské dvojče. Kdyby alespoň měli tolik voličů jako Zelení, tak bych o nich trochu uvažoval.

Haniczka řekl(a)...

Myslim, ze kazda demokraticka strana je v poradku. Pro me konkretne TOP09 predstavuje horsi variantu ODS, takze to uz bych radsi volila ODS nez je. Pusobi na me jako kdysi Unie svobody nebo Ctyrkoalice. Ostatne, pan Kalousek je stale tentyz...

Anonymní řekl(a)...

Každá demokratická, to jako včetně ČSSD?

Haniczka řekl(a)...

Proč by ne. Já jí určitě volit nebudu, ale je dobře, že na levici kromě komoušů ještě někdo je.

Okomentovat