Nechceš si zašukat?

Heslo sezóny Jaro-léto 2010!!

Včera jsem šla z práce na oběd a když jsem se od pana Moudrého vracela Rytířskou ulicí, oslovil mě najednou mladík. Vypadal, že chce s něčím poradit, třeba se zeptat kudy se dostane na metro nebo kde je Staromák. Všude kolem bylo plno lidí, bylo teplo, sluníčko a lidé vyrazili do ulic užít si jaro.

I ten mladík si patrně vyrazil do ulic užít si jaro.

"Slečno, můžu se vás na něco zeptat?"
"No..." - odpověděla jsem ledabyle a čekala jsem buďto něco ve smyslu - "Ukradli mi peněženku a potřebuju se dostat do Kolína" nebo "Kde je tady metro?"

a místo toho:

"Nechtěla byste si dneska zašukat?"
"Ehm???"

No usmála jsem se úsměvem typu - haha, to je děsná legranda a šla jsem dál. Začala jsem se ale smát na celé kolo. Tohle jsem fakt nečekala. O sto metrů dál mi vítr foukl do obličeje vlasy. Pohybem "sexy - lvice" jsem je odvanula právě ve chvíli, když jsem v loubí procházela kolem předhospodousedících pivařů, kteří tam ve stínu popíjeli. A když mě zahlédl jeden z nich:

"Ty, vole!!"
"Co?" - ten druhý.
"Mám chuť si zašukat."

Takže mám vzkaz pro všechny jarem omámené muže:

Chlapi, jestli si chcete zašukat - tohle není asi ta nejlepší cesta, jak toho dosáhnout :-))

14 komentářů:

tlamiczka řekl(a)...

:-)) Jaro je tu

Anonymní řekl(a)...

len sa "slušne"spýtal....dobre vychovaný chlapec...

Unknown řekl(a)...

chci si zasukat

Anonymní řekl(a)...

A líbil se ti ten milý mladík? :) Vzpomněla by sis ještě jak vypadal...?

M.

Haniczka řekl(a)...

Podle obličeje asi ne :-))

Meldath řekl(a)...

Ahoj Haniczko.
Možná se ti bude líbit můj článek, který jsem napsal, stejně jako se mi líbil ten Tvůj ;)

http://meldath.blogspot.com/2010/09/chcete-si-zasukat.html

Anonymní řekl(a)...

Zasukal bych si

Honza řekl(a)...

A jaká je ta nejlepší cesta jak toho dosáhnout? :-)

Anonymní řekl(a)...

Chtěla bych si zašukat, ale musíš se moc snažit,rychle mě obnažit....a zazpívala bych to přesně jako Vivian v Pretty Women...:-)
Dost chlapů má zájem o cizí slečny,viz článek:
www.ruzovyslon.cz/sexualni-praktiky/rychlovky-sex-za-par-minut/

Anonymní řekl(a)...

chtel bych si zaskuat nezntae jakou stranku kde si mohu objednat

Anonymní řekl(a)...

No vypadá to možná divně, ale divili byste se. Jednou jsme se s klukama vsadili a tuhle otázku pokládali ženským na ulici. Reakce byly různé, to tu nebudu psát, ale pravda je, že jsme si oba opravdu zašu.... Kamarád u 23. a já prohrál - u 38. Zdravím všechny sexuchtivé chlapy.

Unknown řekl(a)...

Nevzdavejte se chlapi ! pamatuji si zamlada ( je mi ted 38) ze kdyz jsem byl mladej..hm kolem 24, tak jsem v baru rekl holce, hele nechces si zasukat ? DALA MI PRES DRZKU, mel jsem monokl. Druhy den s monoklem jsem se zeptal druhy slecny...byla z toho souloz...hlavne se nevdavat !!! At Vam vsem stoji.

Anonymní řekl(a)...

No to si asi musela být teda hodně sexy, když už další chlap ten samej den měl chuť na šukandu:-)
Pokud by si ale chuť na sex dostala taky, až Tě bude balit další, tak to můžeš mít i se zázemím... www.hodinovehotely.com/inzerce/
do hotýlku s Tebou určitě každej chlap rád zajde:-)

Unknown řekl(a)...

Tak kdyby ano tak tady je namne tel cislo 704 085850

Okomentovat